تحویل سفارش
سفارشم رو کی تحویل میگیرم؟
در حالت عادی شما سفارشتون رو میتونید در تهران ظرف مدت 24 ساعت کاری و در شهرستان ها تا ۷۲ ساعت کاری پس از تایید سفارش از طرف زیبو دریافت نمایید. همچنین توجه داشته باشید که در زمان های حراج و پرومشن ها امکان تاخیر در ارسال تا ۷۲ ساعت کاری وجود دارد.
(روزهای پنجشنبه و جمعه روز کاری شرکت نمی باشد.)
هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
هزینه ارسال برای تمامی شهر ها 35 هزار تومان می باشد.
تحویل سفارش توسط چه شرکتی انجام میشه؟
تحویل سفارش شما توسط شرکت پادرو انجام می شود.
پرداخت ها
نحوه پرداخت وجه به چه صورت میباشد؟
مشتربان عزیز میتوانند با استفاده از درگاههای پرداخت موجود در وبسایت نسبت به پرداخت امن صورت حساب خود اقدام نماییند.
اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم ؟
اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی (۱۰ صبح الی 5 شب) زیبو بشماره 09201164691 پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.
آیا با کارت هدیه و یا کارت باشگاه مشتریان زیبو میتوانم پرداخت کنم؟
بله, شما عزیزان میتوانید در صورت داشتن کارت هدیه و یا عضویت با تلفن 09201164691 تماس گرفته و کد مربوط به تخفیف باشگاه مشتریان را درافت نمایید.
از کجا مطمئن باشم پرداختم امن هست؟
از آنجا که زیبو دارای نماد تجارت الکترونیک میباشد و همچنین از درگاه امن زرین پال https://pep.shaparak.ir جهت پرداخت وجه استفاده مینماید شما میتوانید با خیال آسوده از خرید خود لذت ببرید.
سفارش شما
از کجا میتونم سفارشاتم را دنبال کنم ؟
شما میتوانید با مراجعه به قسمت پیگیری سفارشات در قسمت خدمات مشتریان از روند ارسال سفارشات خود با خبر شوید و یا همچنین با تماس بشماره تلفن 09201164691 در ساعات اداری 5 روز هفته نسبت به اطلاع از روند ارسال سفارش با خبر شوید. در نظر داشته باشید شماره سفارش شما در هنگام خرید برای شما ایمیل و یا به شماره تماستان پیامک میگردد.
در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم پشتیبانی فروش در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی زیبو تماس بگیرید. (09201164691) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۷۲ ساعت کاری کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا با هماهنگی تیم پشتیبانی در اسرع وقت نسبت به مرجوع سفارش و عودت وجه اقدام نمایید.
سفارشم رو میتونم برای شخص دیگری بعنوان هدیه ارسال کنم؟
بله, مشتریان زیبو میتوانند در هنگام ثبت سفارش تیک “به آدرس دیگری بفرستید” را کلیک کنند و آدرس مقصد را وارد نمایند تا برای شخص دیگر ارسال کند.
آیا زیبو بصورت سفارشی برای برندها و سازمان ها محصول تولید میکند؟
بله واحد تولید زیبو در حال حاضر در زمینه پوشاک زنانه برای برندهای خارجی و همچنین سازمان ها خدمان طراحی, زنجیره تامین و تولید را به بهترین کیفیت و حتی با لیبل شما ارائه مینماید. جهت همکاری در زمینه تولید سفارشی و سازمانی با ما تماس حاصل فرمایید.
شرایط مرجوع و تعویض
آیا بازگشت وجه ممکن است؟
در صورتی که سفارش مرجوعی ظرف مدت ۷ روز از زمان سفارش به شرکت مرجوع گردد و محصولات در حالت نو و استفاده نشده و طبق زمان خرید باشد پس از بررسی تیم پشتیبانی مبلغ سفارش شما تا ظرف مدت ۷۲ ساعت بازگشت داده خواهد شد. در صورتی که محصول در شرایط استفاده شده باشد از انجام هرگونه تعویض و یا عودت وجه معذور میباشیم.